W obecnych czasach, w obliczu bardzo silnej konkurencji rynkowej, warunkiem nie tylko utrzymania, ale przede wszystkim rozwoju każdej firmy, jest posiadanie wykwalifikowanego personelu. Badania wskazują na silne powiązanie pomiędzy podnoszeniem kompetencji pracowników a konkurencyjnością firmy. JW Consulting wychodzi naprzeciw stale rosnącym potrzebom dynamicznie rozwijających się firmy w swojej ofercie proponuje szkolenia o bogatej i zróżnicowanej tematyce dostosowując programy do indywidualnych potrzeb klientów. Nasza oferta składa się ze szkoleń otwartych jak i zamkniętych, indywidualnych oraz grupowych.
Nasze bogate doświadczenie sprawia, iż potrafimy skoncentrować się na rzeczywistych potrzebach klientów. Dostosowujemy do nich działania, czyniąc je jak najbardziej użytecznymi i skutecznymi w realizacji celów firmy, a także w efektywnym konkurowaniu na rynku oraz rozwiązywaniu wewnętrznych problemów. Pierwszym krokiem w projektowaniu szkoleń jest zidentyfikowanie i przeanalizowanie potrzeb szkoleniowych w kontekście realizacji celów firmy. Określamy luki w kompetencjach pracowników firmy, ustalamy ich hierarchię, precyzyjnie wybieramy najskuteczniejsze metody służące zaspokojeniu potrzeb.
W ramach realizowanych projektów, wykorzystujemy międzynarodowe metody diagnostyczne do oceny potencjału oraz obszarów do potencjalnego rozwoju zawodowego, m.in. Talent Q Assessment oraz Hogan Assessment Systems. Na co dzień współpracujemy z liczną grupą ekspertów, wykładowców i trenerów. Są to osoby odznaczające się wieloletnim doświadczeniem zawodowym i trenerskim, łączący wiedzę z umiejętnościami nabytymi w trakcie pracy zawodowej, wybitne osobowości z dziedzin, które reprezentują.
Proponujemy Państwu bogatą tematykę szkoleń zarządczych i i usprawniających procesy zachodzące wewnątrz firmy. We wszystkich wymienionych obszarach prowadzimy również consulting i doradztwo. Propozycje programów oraz informacje o trenerach przesyłamy na prośbę klientów.
Tematy szkoleń:
- Zarządzanie przez coaching
- Zarządzanie różnorodnością /wiekiem w organizacji
- Zarządzane zmianą
- Wypalenie zawodowe pracowników, jak identyfikować i przeciwdziałać
- Rekrutacja i selekcja
- Budowanie potencjału zespołu
- Planowanie strategiczne
- Zarządzanie przez cele
- Konstruktywne zarządzanie konfliktami
- Skuteczne przywództwo
- Zarządzanie czasem w pracy menedżera
- Skuteczne motywowanie pracowników
- Rola menedżera we współczesnej organizacji
- Kreatywny menedżer – kreatywny zespół, budowanie kreatywności u siebie i w zespole
- Organizacja zebrań i spotkań roboczych
- Budowanie relacji z podwładnym
- Integrowanie zespołu
- Prowadzenie spotkań grupowych
- Sztuka wywierania wpływu na innych
- Etykieta w biznesie i autoprezentacja
- Etykieta w środowisku międzykulturowym
- Profilaktyka wypalenia zawodowego menedżera
- Budowanie relacji z podwładnym
- Komunikacja w organizacji
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Strategia Błękitnego Oceanu
Zapraszamy Państwa do współpracy z nami w obszarze przygotowania, organizacji i przeprowadzenia szkoleń. Zainteresowanych prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Proponujemy Państwu bogatą tematykę szkoleń z obszaru rozwoju osobistego. We wszystkich wymienionych obszarach prowadzimy również consulting i doradztwo. Propozycje programów oraz informacje o trenerach przesyłamy na prośbę klientów.
Tematy szkoleń z obszaru rozwoju osobistego:
- Komunikacja interpersonalna
- Radzenie sobie ze stresem
- Zarządzanie sobą w czasie
- Autoprezentacja
- Asertywność
- Współpraca w zespole
- Wystąpienia publiczne
- Umiejętność twórczego i pozytywnego myślenia
- Etykieta towarzyska i biznesowa
- Wizaż i stylizacja
Zapraszamy Państwa do współpracy z nami w obszarze przygotowania, organizacji i przeprowadzenia szkoleń. Zainteresowanych prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Proponujemy Państwu bogatą tematykę szkoleń związanych z pracą handlowca i obsługa klienta. We wszystkich wymienionych obszarach prowadzimy również consulting i doradztwo. Propozycje programów oraz informacje o trenerach przesyłamy na prośbę klientów.
Tematy szkoleń z obszaru sprzedaży i obsługi klienta:
- Merchandising
- Visual merchandising,
- Przeprowadzanie badania otoczenia małego sklepu (w tym konkurencji)
- Przeprowadzanie badania potrzeb i satysfakcji klienta małego sklepu
- Negocjacje handlowe
- Techniki sprzedaży
- Profesjonalna obsługa klienta,
- Umiejętność komunikacji w pracy handlowca
- Profesjonalna prezentacja handlowa
- Asertywność w pracy handlowca
- Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem
- Telemarketing
- Planowanie handlowe
- Budowanie relacji z klientami
- Skuteczna windykacja
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Zapraszamy Państwa do współpracy z nami w obszarze przygotowania, organizacji i przeprowadzenia szkoleń. Zainteresowanych prosimy o wypełnienie poniższego formularza.