SZKOLENIA

W obecnych czasach, w obliczu bardzo silnej konkurencji rynkowej, warunkiem nie tylko utrzymania, ale przede wszystkim rozwoju każdej firmy, jest posiadanie wykwalifikowanego personelu. Badania wskazują na silne powiązanie pomiędzy podnoszeniem kompetencji pracowników a konkurencyjnością firmy. JW Consulting wychodzi naprzeciw stale rosnącym potrzebom dynamicznie rozwijających się firmy w swojej ofercie proponuje szkolenia o bogatej i zróżnicowanej tematyce dostosowując programy do indywidualnych potrzeb klientów. Nasza oferta składa się ze szkoleń otwartych jak i zamkniętych, indywidualnych oraz grupowych.

Nasze bogate doświadczenie sprawia, iż potrafimy skoncentrować się na rzeczywistych potrzebach klientów. Dostosowujemy do nich działania, czyniąc je jak najbardziej użytecznymi i skutecznymi w realizacji celów firmy, a także w efektywnym konkurowaniu na rynku oraz rozwiązywaniu wewnętrznych problemów. Pierwszym krokiem w projektowaniu szkoleń jest zidentyfikowanie i przeanalizowanie potrzeb szkoleniowych w kontekście realizacji celów firmy. Określamy luki w kompetencjach pracowników firmy, ustalamy ich hierarchię, precyzyjnie wybieramy najskuteczniejsze metody służące zaspokojeniu potrzeb.

W ramach realizowanych projektów, wykorzystujemy międzynarodowe metody diagnostyczne do oceny potencjału oraz obszarów do potencjalnego rozwoju zawodowego, m.in. Talent Q Assessment oraz Hogan Assessment Systems. Na co dzień współpracujemy z liczną grupą ekspertów, wykładowców i trenerów. Są to osoby odznaczające się wieloletnim doświadczeniem zawodowym i trenerskim, łączący wiedzę z umiejętnościami nabytymi w trakcie pracy zawodowej, wybitne osobowości z dziedzin, które reprezentują.

Proponujemy Państwu bogatą tematykę szkoleń zarządczych i i usprawniających procesy zachodzące wewnątrz firmy. We wszystkich wymienionych obszarach prowadzimy również consulting i doradztwo. Propozycje programów oraz informacje o trenerach przesyłamy na prośbę klientów.

Tematy szkoleń:

  • Zarządzanie przez coaching
  • Zarządzanie różnorodnością /wiekiem w organizacji
  • Zarządzane zmianą
  • Wypalenie zawodowe pracowników, jak identyfikować i przeciwdziałać
  • Rekrutacja i selekcja
  • Budowanie potencjału zespołu
  • Planowanie strategiczne
  • Zarządzanie przez cele
  • Konstruktywne zarządzanie konfliktami
  • Skuteczne przywództwo
  • Zarządzanie czasem w pracy menedżera
  • Skuteczne motywowanie pracowników
  • Rola menedżera we współczesnej organizacji
  • Kreatywny menedżer – kreatywny zespół, budowanie kreatywności u siebie i w zespole
  • Organizacja zebrań i spotkań roboczych
  • Budowanie relacji z podwładnym
  • Integrowanie zespołu
  • Prowadzenie spotkań grupowych
  • Sztuka wywierania wpływu na innych
  • Etykieta w biznesie i autoprezentacja
  • Etykieta w środowisku międzykulturowym
  • Profilaktyka wypalenia zawodowego menedżera
  • Budowanie relacji z podwładnym
  • Komunikacja w organizacji
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu
  • Strategia Błękitnego Oceanu

Zapraszamy Państwa do współpracy z nami w obszarze przygotowania, organizacji i przeprowadzenia szkoleń. Zainteresowanych prosimy o wypełnienie poniższego formularza. 

Proponujemy Państwu bogatą tematykę szkoleń z obszaru rozwoju osobistego. We wszystkich wymienionych obszarach prowadzimy również consulting i doradztwo. Propozycje programów oraz informacje o trenerach przesyłamy na prośbę klientów.

Tematy szkoleń z obszaru rozwoju osobistego:

  • Komunikacja interpersonalna
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Autoprezentacja
  • Asertywność
  • Współpraca w zespole
  • Wystąpienia publiczne
  • Umiejętność twórczego i pozytywnego myślenia
  • Etykieta towarzyska i biznesowa
  • Wizaż i stylizacja

Zapraszamy Państwa do współpracy z nami w obszarze przygotowania, organizacji i przeprowadzenia szkoleń. Zainteresowanych prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

Proponujemy Państwu bogatą tematykę szkoleń związanych z pracą handlowca i obsługa klienta. We wszystkich wymienionych obszarach prowadzimy również consulting i doradztwo. Propozycje programów oraz informacje o trenerach przesyłamy na prośbę klientów.

Tematy szkoleń z obszaru sprzedaży i obsługi klienta:

  • Merchandising
  • Visual merchandising,
  • Przeprowadzanie badania otoczenia małego sklepu (w tym konkurencji)
  • Przeprowadzanie badania potrzeb i satysfakcji klienta małego sklepu
  • Negocjacje handlowe
  • Techniki sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa klienta,
  • Umiejętność komunikacji w pracy handlowca
  • Profesjonalna prezentacja handlowa
  • Asertywność w pracy handlowca
  • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Telemarketing
  • Planowanie handlowe
  • Budowanie relacji z klientami
  • Skuteczna windykacja
  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta

Zapraszamy Państwa do współpracy z nami w obszarze przygotowania, organizacji i przeprowadzenia szkoleń. Zainteresowanych prosimy o wypełnienie poniższego formularza.